GSA

De GSA is een clubje leerlingen uit de eerste tot en met de zesde dat het belangrijk vindt, dat iedereen de vrijheid heeft om te kunnen zijn wie ze zijn. GSA staat voor Gender and Sexuality Alliance en wij zorgen ervoor dat de school een veilige omgeving is voor mensen uit de LGBTQ+ community.
Het maakt niet uit hoe je je identificeert, op wie je valt of hoe oud je bent; wanneer je de school een veiligere plek wilt maken ben je altijd van harte welkom. Wij organiseren ook leuke evenementen op school zoals Paarse Vrijdag en filmavonden.
Wil je graag een keertje komen kijken, kom langs: elke donderdag in lokaal 11 om 11.00 uur. En als je vragen hebt, neem dan contact op met Tirza Brüggemann: tbruggemann@amsterdams.com of Chris Evers: cevers@amsterdams.com.

Hopelijk tot snel!