21ste Lustrum!

Onze school bestaat 105 jaar!

Afgelopen 13 tot en tot met 15 april heeft de school het 21ste lustrum gevierd. Traditiegetrouw begonnen de leerlingen en docenten met de ‘vossenjacht’ in de buurt van het Leidseplein, op donderdag hebben alle leerlingen zich geweldig ingezet voor het goede doel in Nepal en een bedrag van maar liefst EUR 50.000,- opgehaald. Vrijdag 15 april is de hele school! op verrassingsdag naar de Efteling geweest.

Special inzamelingsactie voor Maya Universe Academy!

Tijdens ons 21ste lustrumviering zetten wij ons in voor Maya Universe Academy in Nepal. Momenteel zorgt Maya voor tachtig kinderen van zes tot zeventien jaar. Maya Home is geen weeshuis, maar een onderwijsinstelling waar leerlingen van allerlei verschillende achtergronden wonen. Na de aardbeving in 2015 zijn we de school helemaal op nieuw gaan bouwen. De school heeft dringend sanitiaire voorzieningen, slaapzalen, een kantine en een studiezaal(tje) nodig. Dankzij de inzet van onze leerlingen is dit gelukt, iets waar we blij en trots op zijn.

Lees hier meer informatie over de stichting Maya.

Lees hier meer informatie over het project dat Het Amsterdams Lyceum sponsort.

Wilt u ons ook project steunen? Klik dan hier. Veel dank!